vrijdag 4 juli 2014

even voorstellen!!

hallo,

wij zijn de familie den Otter.
ons gezin bestaat uit mezelf (Anita) mijn man Len
en onze dochters Jessica van 24 en onze tweeling
Romy en Sharon van 16.
En wij zijn al heel lang verslaafd aan
Florida en dit wordt de 14e keer dat we weer gaan!!

Ik lees altijd fanatiek de reisverslagen van andere floridafans
en vond dat ik er nu ook zelf maar eens een moest maken.
(proberen dan) hahaha dit wordt voor mij de eerste keer
dus ik hoop dat het een beetje gaat lukken!!


2 opmerkingen:

  1. Wat is het toch geweldig dat Florida! Wij zijn er ook echt verslaafd aan geraakt. Ik vind je blog erg leuk en erg leuk om te lezen. Wij wensen jullie nog een hele fijne vakantie. En misschien zien we elkaar wel! Wij komen 12 augustus (na 3 dagen New York) in Orlando aan.
    Groetjes Corstiaan, Monica en Dino

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel plezier in New York en geniet ervan, wie weet zien we elkaar!! blijf gezellig meelezen.
    groetjes voor jullie van ons

    BeantwoordenVerwijderen